Tapet funderingar..

Här var det ju duktigt uppdaterat! .. kanske inte:P

Idag har jag och viktor vart och kollat på lite tapeter. Det gick faktiskt bra den här gången alla andra gånger har vi inte hittat en enda som båda tycker om nu hittade vi i alla fall 2 eller 3! Så nu kan man börja fundera lite hur de skulle kunna se ut:)

Det var en tapet var från eco - lotus



Den kan passa i hallen eller som fondtapet i sovrummet:)

Nästa var från Midbec - saturnus


Den här hittade vi inte idag åpå affären men dom borde kunna beställa den iaf. Den skulle passa jätte bra som fondvägg i sovrummet:)

Den tredje var också från midbec fast från b-lounge kollektionen



Fans bara en bra bild i brunt. Skulle vilja ha den i vardagsrummet i svart som en fondvägg eller som beige i sovrummet som fondvägg:) Vad tycks?

Köket får ta vid ett senare tillfälle, blir nog att bara måla det vitt så länge.




Viktor ringde å ville att jag skulle komma ner med snus till han på jobbet! Mohaha! nu får han allt klara sig:P Han ska ju ändå sluta igen snart så..:P

hihi.. närå jag ska faktikt ändå ner på möte med handbollen vid 18.30 så jag får väl vara lite snäll och göra det för min älskling då.. men då ska han tametusan bli glad också! HAHA! ;P

ska försöka bli lite duktigare på att uppdatera nu har det ju varit katastrof!:P

Bye bye

Kommentarer
Postat av: elin

men va skojj att göra nytt. jag vill också tapetsera om, fast vi gjorde ju det n'r vi flyttade in men jag har tröttnat! puh.

välkomna till poppelberget får vi väl säga snart då!:D

2009-05-08 @ 17:19:51
URL: http://elhed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0