Flytt städning!

Wiho! Vad kul jag ska ha..

här är min lilla lista över allt som jag måste göra.. PUST..... Viktor jobbar så klart...:/

- diska
- tvätta fönster
 - göra rent ungn/spis
- tvätta torsdag
- plocka upp från golv
- damsuga
- städa toa
- plocka ur köks skåp
- städa ur det 2:a skåpet i hallen
- städa undan skor
- städa ur frysen
- köpa stål ull
- göra rent avlopp i badrum
- fixa tjock tejp
- beställa säng
- lägga ut min säng på blocket
- kolla på förådet
- Flytta försäkring
- Flytta elen
- adressändra hos skatteverket

- tömma överskåpen i hallen


Viktors lista:
- Panta




Jajjaa nu går det väl kanske inte riktigt att dra ut på det nå mer.. bara att sätta igång.

Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0