På söndag!

Killen med lägenheten ringde här i veckan och sa att han bara ska visa den för en till på söndag, annars får vi den! :D Får hoppas på det! Vi har snackat med banken den här veckan och det verkar som att allt ska gå bra. Drog ut på tiden lite bara.

Så jag räknar med att vi får den :P

Har börjat städa lägenheten tänkte ta lite kort som jag kan lägga ut på blocket. Eller är det någon här som vill ha den kanske?

En Comeback?
Jag har tagit ledigt från praktiken i natt för att i morgon ska jag spela min första match sen 3 nov 06 tror jag att det var! :S de ni.. får se hur det går. Känner mig ju inte jätte väl tränad kan jag ju säga, men kul att prova lite. Det är borta match mot borlänge klockan 2. Känns bra att spela mot ett lag man har spelat mot många gånger.

Så idag ska jag ladda upp med städning som sagt, pasta och snart ska jag och johanna på gymmet.
Det ska bli skit kul att spela i morgon!!:D


Föresten håller dom på att byta fönster och balkongdörrar hos grannarna nu och det låter för jävligt!

Tjing tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0