Hungrig

Hallå!

Sov till 11 idag ganska bra gjort iaf.. ska ut och jobba natt i natt så det blir väl en tupplur lite senare.

Har inte riktigt gått upp än. Är skit hungrig så bäst att inte röra sig förns man måste. ska hämta upp viktor klockan 2 när han slutar och då ska vi äta lite mat nånstans. Funderar på Kina resturangen, dom verkar ha renovera där. Jag fattar inte det står att den heter "Kina restaurang Ming Thai" är det en kina restaurang eller thai?! vi får kanske veta idag.

BIO på fredag! Ska bli väldigt intressant att se män som hatar kvinnor på film! Man har ju sina egna bilder i huvet licksom:P

Vi såg The day the earth stod still igår, Jag visste inte att det skulle handla om ailiens å grejer.. aja.. den var väl okej men jag har sett bättre måste jag ju säga.

Nä nu lär jag nog skynda mig lite så jag hinnerhämta min älskling i tid..

Bye bye

Kommentarer
Postat av: Nanna

Kina har ju bytt ägare. De har både kina & thai nu. Mycket godare och fräshare mat. Jättetrevligt där inne också. Värt ett besök!

2009-02-27 @ 20:38:27
Postat av: Nanna

Kina har ju bytt ägare. De har både kina- & thaimat nu. Mycket godare och fräshare mat. Jättetrevligt där inne också. Helt klart värt ett besök!

2009-02-27 @ 20:40:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0