Varsel?!

Sädår ja! då var det varsel på jerverket! KUL! Fy fan vad framtiden ser mörk ut genom mina ögon just nu..:( Får väl kanske läsa vidare i höst eller nått.. kul med mer studie lån!

En bra grej som hände idag är ja iaf att jag fick hem klänningen jag beställde från asos! den satt jätte bra! så det känndes väldigt skönt. Den kändes väldigt väl gjord oxå, ett extra + för de. :D

upptäckte i veckan att en tredje sesong av heros hade börjat.. hade jag helt missat! så har kollat på nåra avsnitt nu, men jag måste säga att allt har bara blivit sjukt rörigt!!!! går ju knappt att kolla på alla jävla tidsresor förstör ju allt dom krånglar ihop allt! nää.. de var inge bra längre..:(

Jag har köpt en ny bok för ett tag sen, kände ett sånt stort behov av en ny efter att ha läst ut stig larssons böcker, "tusen strålande solar" heter den. Nån som läst den??

NU: borsta tänderna och hoppa i säng.

Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Camilla

Kikade på första avsnittet på den säsongen och la ner den direkt.. helt värdelöst nu ju :)

2008-12-12 @ 21:35:10
URL: http://camillaannerberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0