Mycket att göra.......

Ikväll måste jag försöka få ihop min text till våran redovisning på engelska i morron.. känns inge bra alls itta inge bra information.. blev bara mer och mer stressad.. :( usch vilken ångest inför i morron!!

Skönt att få komma ivåg på träningen en stund och koppla bort lite.. Inte så himla kul träning dom andra hade handbolls träning så jag fick köra mitt själv. Men på fredag ska jag ju kolla knät hur bra det är får hoppas att jag kan köra på snart!

åh.. vet inte hur jag ska hinna med allt? redovisning i morron.. tror att vi kommer sluta tidigare, har bokat en tvätt tid så hoppas att jag hinner tvätt då. på kvällen är det träning. Klassen ska ha nå glöggkväll, men tror att jag ska skippa det, känner mig inte ett dugg sugen på att gå på de. Och så har vi en jävla inlämnings uppgift från förra kursen som ska in på tisdag senast, orka! På fredag, skola på morgonen sen falun och kolla knät + julklapps shopping troligt vis. Bio på kvällen kanske, viktor ville se "The day the earth stod still" men jag är urfattig så han sa att han skulle bjuda mg så vi får se. På lördag ska vi på kryssning och äta julbord med viktors familj:D ska bli trevligt.. men skulle vara bra om jag hann packa och kolla vad jag ska ha på mig till dess oxå..:/

Sitter här ensam och längtar efter min man.. han måste hjälpa mig med min text för jag fattar inget av den käns det som, så hoppas att han kommer snart.

hade bra allihopa!
Bye bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0