Bloggdesign!

Så där! nu har jag fixat lite med bloggen.. men för mig syns det inte i firefox.. bara i explorer?! why? konstigt..

Snart är det nyår! då blir det kryssning med en massa vänner!:D ska bli skit kul! har beställt en klänning från asos förra helgen, men den har fortfarande inte kommit.. hoppas att den blir bra!:S brukar aldrig beställa kläder från postorder, passar aldrig.. men den var så fin att jag gör ett försök..

 

Kollade runt på lite andra sidor där hittade jag nåra andra finingar från edressme..


Fast dom var något dyrare.....



Nu ska jag på träning snart. På fredag ska jag ju testa mitt knä hur starkt det är jämfört med mitt friska.:S (Wish me luck)
ja de var de...

Bye bye!

Kommentarer
Postat av: Titti

den var ju jättefin ju:) men ja vet, de tog jättelång tid innan ja fick mitt paket därifrån.

2008-12-09 @ 19:15:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0