Vi fick den!

Vi fick lägenheten!!! :D:D nu är den vår.

Nu blir vi grannar elin. eller nu och nu... 1 juni får vi den.

Så nu blir det fullt upp med att sälja våra ettor. Men det får börja i morgon.. orkar inte idag.
Gick av natt helgen i morse och nu är man ledig tills måndag kväll kl 22. SKÖNT! behövligt.

En till bra sak!!
Jag har fått SOMMARJOBB!!!!!! Ni förstår inte hur skönt detta var att höra. Har dock inte hört det av förmannen ÄN. Men Micke som lär upp mig inne i smet köket sa att han sagt att jag skulle vara där i sommar!!! YES YES YES YES!!

Detta lär bli en bra vecka nu när så många problem har löst sig!

Jag är GLAD.

Vad fult ordet glad ser ut. eller?


Nu ska jag försöka skaffa lite föda..



Kommentarer
Postat av: Johanna

Va kul =) med lägenheten och jobbet, bra att det är ordnat =D behöver du inte tänka på det nå mer =)

2009-03-23 @ 19:30:48
URL: http://johannaolveby.blogg.se/?tmp=121916
Postat av: sara

Vad roligt! =) Grattiiis!!!

2009-03-23 @ 22:04:48
URL: http://sarag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0