Tack för den.....

Jaha fick just höra av viktor att hans kompis hade ringt han igår och frågade helt seriöst om han skulle bli pappa! my god!!!!!
Skit kul att höra att det tydligen går ett ryckte om att vi ska ha barn!?

tydligen var det nån tant som vi var å kolla på lägenhet hos som hade antingen trott att jag va gravid eller så hade hon blandat ihop mig med nån annan som var å kolla :S  Men hon hade sagt att det såg ut som att vi skulle få barn vilken dag som helst!!!!!!  Antingen ser jag jääävligt fet ut! eller så tog hon fel på person ... :/ hoppas verkligen på sista..:(

fattar ingenting! hur som helst så ska vi verkligen INTE ha nå barn så alla vet!!





aja.. nu när det är klar gjort så kan jag väl berätta lite om praktiken kanske..

börjat ute på kartongmaskinen nu iaf, är i början av maskinen där massan kommer ut på ett "band". mycket övervakning är det. Inte så mkt att göra när allt går som det ska. 

nu har jag två nätter kvar sen är jag ledig 5 dar. så åker vid 21 ikväll.. får se hur det går att jobba natt gratis..:P

nu blir jag iaf ledig 2 helger i rad... :)


Kommentarer
Postat av: sara

Vad sjukt! Det måste ju ha varit så att hon tog fel på person!

2009-01-28 @ 13:15:12
URL: http://sarag.blogg.se/
Postat av: Johanna

Hon måste tagit fel på person. Men jag vet hur det känns, fast till mig sa man det face to face ( Ja, jag vet att jag lagt på mig, men va fan!) Så säger man bara inte.

2009-01-29 @ 14:59:30
URL: http://johannaolveby.blogg.se/?tmp=121916
Postat av: Titti

Men gud, det där va sjukt. De måste ju helt ha tagit fel på person.

2009-01-30 @ 17:06:15
URL: http://tittttti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0