Sjuk.

Har vart hemma och från praktiken idag, ont i halsen, snorig och hängig och nyser hela tiden, usch då... blir nog hemma i morgon onödigt att smitta nån annan.



jaja... ni vill kanske veta hur det gick med lägenheten som vi var och kollade på?

Det gick iaf bra:) Men den såg inte riktigt ut som jag hade tänkt mig, trodde att den skulle se mer ut som den som vi va och kollade på förut men som vart för dyr. Men det var i princip en spegelvänd lägenhet av elins. Det var ganska mycket att göra, men ni ska se klädkammarn! shit vad stor den va!!! Det är den som känns bäst med hela lägenheten:D
Vi la typ ett bud iaf. Pappa hade pratat med banken tidigare på dagen som sa att dom trodde att det inte skulle bli nå problem. Så vi sa att vi tog den för de som han hade lagt ut den för bara banken gick med på de:D  Så HOPPAS!

Men jag måste säga att köket gjorde mig rejält fundersam.. såg riktigt konstigt ut.. eller det var dörren som förstörde allt. sårt att förklara så jag lägger upp en bild. I köket kommer man licksom in rakt i sidan på ett stort skåp. och den andra dörren på bilden som går in i vardagsrumet ska ju bort.. men tror jag har lite ideer på hur man kankse kan lösa de där:P

Nu är det bara att hoppas att vi får lån och hoppas att vi får den!! :D
Men han kanske inte skulle flytta förns juni :S men kanske blir i maj, får hoppas på maj för det skulle passa bra:)
Ska ju bli av med våra lägenheter också.


Nu ska jag krypa ner och kurera mig.
Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0