Makaronipudding!

Jag har vart skit duktig idag. Tur att man har en blogg så att man kan skryta lite om det. Har städat, tränat, solat, handlat på willys, öb och på Team sportia och lagat makaronipudding nu när jag kom hem. Viktor är sjuk så han har inte vart till mycket hjälp. Men vart glatt överaskad när jag kom hem och såg en strålande ren toalett :D Han är duktig min man fastan är sjukling<3

Nu blir det nog en film och lite mys i soffan som laddning inför i morgon. Tur att jag är ledig idag annars skulle jag vara tvungen att göra mig i ordning för att åka å jobba natt nu..:/



Det var riktigt gott :D Tur som vi hade räkte det till 2 fulla matlådor. Mums!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0